Friday, October 7, 2011

My cat

Hi!

Sorry I've been kind of absent lately, but it has been the first week that I am back at the university and it was a bit crazy... ;) I want you guys to get to know me a bit better, so I decided to show you my favorite animal in the world - my kitty! She is almost 5 years old and is the sweetest animal I have ever known :D She loves to eat, sleep and play. Her favorite toy is a stuffed penguin. She always sleeps in my parents' bed at night. She does not really have a name, we just call her kitty, sweetie, and a bunch of other nicknames. Funny thing, she is terrified of the vacuum. When we turn it on she runs to my room in my parents' house and hides behind the bed. She is also scared of mice (haha). Unfortunately I cannot take her with me to college. I'll miss her very much... :( Here she is!

Cześć!


Przepraszam, że ostatnio jestem ciut mniej aktywna, ale jak wiecie, ten tydzień był pierwszym tygodniem akademickim także było małe zamieszanie (znów trzeba wcześnie wstawać...) ;) Chcę byście mnie troszkę lepiej poznały dlatego zdecydowałam pokazać Wam moje ulubione zwierzę pod słońcem - moją kocię! Ma już prawie 5 lat i jest najsłodszym stworzeniem jakie znam. Uwielbia jeść, spać i się bawić. Jej ulubioną zabawką jest pluszowy pingwinek. Zawsze w nocy śpi u moich rodziców w łóżku. W sumie to nie ma imienia, wołamy na nią kicia, kocia, myszka (lol), słodziak i cokolwiek innego nam wpadnie do głowy. Strasznie boi się odkurzacza i kiedy tylko go włączymy ucieka do mojego pokoju (w domu rodziców) i chowa się za moim łóżkiem. Boi się również myszy (haha). Niestety nie mogę jej zabrać ze sobą gdy jadę na studia, bardzo tęsknię... :( Oto ona! :)












Do you have your favorite animals?

A wy macie swoje ulubione zwierzątka?

23 comments:

  1. Koty to moje ulubione zwierzęta, a Twoja kicia to prawdziwy słodziak :) Żałuję, że nie mam na razie możliwości posiadania własnego zwierzątka, mam nadzieję, że w przyszłości to się zmieni!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. How cute is your cat? I have 2 cats myself and am definitely a cat person!

    ReplyDelete
  3. Your cat is so cute all curled up like that!

    ReplyDelete
  4. your cat is soo cute, looks its eyes and i have two cats hehe, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon, you can count on that hehe :)


    NEW POST!
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    ReplyDelete
  5. Awwww what a cute cat! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Masz bardzo słodkiego kotka! Ja mam pieska rasy York ale bardzo bym chciała mieć kotka:3 Masz bardzo ciekawego bloga. Z przyjemnością przeczytałam twoje dwa najnowsze posty po czym z twierdziłam że zapiszę się do obserwatorów:) Będę częściej tutaj zaglądać:3 Zapraszam na mojego bloga http://kreatorkawlasnegozycia.blogspot.com/
    Było by mi bardzo miło gdybyś zapisała się do obserwatorów:3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Piękny kocur! :D :*
    zapraszam do mnie www.koloorowoo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  8. Cudowny zwierzaczek!! ;)

    http://enamourr.blogspot.com/
    Jeśli blog Ci się spodoba, zapraszam do obserwacji, odwdzięczę się ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. I'm in love with this post and the photos. I love cats so much x

    ReplyDelete
  10. kicia też poczuła jesienną senność ;)

    ReplyDelete
  11. Śliczna kicia, jestem kociarą

    http://milamodastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. oooooh!! is so lovely!!!
    I have a cat an a dog too!

    ReplyDelete
  13. your cat is precious!!!! i also miss my dog since shes back home with my family!!! lol my dog is scared of the vacum to haha

    ReplyDelete
  14. uwiebiam kociaki, najsłodsze zwierzęta pod Słońcem ;))Twój jest również słodki :))

    www.karmellove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Lovely :) - Reb, xoxo ♥
    http://www.toprebel.com/

    ReplyDelete
  16. Prześliczny kociak !:)
    fajny blog zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  17. Oh, what a lovely pics!! :)
    Thanks for coming to mi blog, hope you come back soon, I follow you! ;)
    Xoxo

    ReplyDelete
  18. What a darling kitty! I am more of a dog person myself (I'm allergic to cats). But I adore cats anyway! Yours sounds adorable, and looks it too!

    **kisses**
    Emily

    ReplyDelete

Thanks for all the comments! I really appreciate each and every one of them. :D
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Bardzo doceniam Wasz wkład w życie mojego bloga więc komentujcie dalej! :D